خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/06/28 - 10:04
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
ویس کرمی:

زمینه رشد ورزشکاران لرستان با فعال کردن مجموعه های ورزشی فراهم شود

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: زمینه رشد ورزشکاران لرستان با فعال کردن مجموعه های ورزشی فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ؛ مهرداد ویس کرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی و عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی در آیین تجلیل از مدال آوران لرستانی پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار کرد: قهرمانان لرستان با سختی و تلاش بیش از حد موفق به کسب مدال می‌شوند اما تجلیل واقعی برای این قشر زمانی انجام می شود که زمینه رشد آنان فراهم شود.



وی با تاکید بر ایجاد زمینه‌های واقعی رشد جوانان و تامین امکانات ادامه داد: مجموعه ورزشی سبزی پرور خرم‌آباد سال‌ها بین اداره کل راه و شهرسازی و ورزش جوانان دچار مشکلاتی شده و تاکنون برطرف نشده است، چرا نماینده مجلس باید قانون گذاری را رها کند و به استان بیاید تا ببیند در این راستا مقصر چه کسی است؟



وی افزود: باید این مجموعه را فعال کنیم تا مردم از فضای ورزشی استفاده کنند چراکه فعال کردن اینگونه مجموعه‌های ورزشی چندین ورزشکار را به جامعه تحویل خواهد داد بنابراین درد مردم با اقدامات نمادین برطرف نمی شود.



در این آیین از حامد امیری دارنده نشان طلای ماده پرتاب نیزه، سجاد محمدیان دارنده نشان نقره ماده پرتاب وزنه و مصطفی بهرامی مربی لرستانی تیم ملی دوومیدانی در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو تجلیل شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 327438
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار